woensdag 2 maart 2011

Smile and Technique

Hallo weer een lootje en een Lint techniek wat ik had verzonnen dat zie je onderaan ook op mijn lay-out
Ik had mij eigen ook voorgenomen om eerst het oude papier op te maken en dan mag ik aan het nieuwe beginnen LOL.
dus deze lay-out is ook van verschillende lijnen papier.
En had ook zin in frissen vrolijk kleuren lekker lente gevoel.


Hey here a lay-out and Ribbon..Technique ...what I have imagined .
You can find that scrolling down and on my lay-out
And have intended..to first my olt paper to be just it ... before...I start the new lines paper.
I felt like bright colors to use ... wonderful spring feeling



Zie de stappen plan hoe ik het had gedaan Twee lussen op een Lint.
See step plan how I made the two loops of one Ribbon







Ik hoop dat de foto stappen plan duidelijk is anders hoor ik het heel graag
I hope the picture action plan is... clear otherwise let me know!!!
bedankt weer voor u bezoek en eventueel lieve berichtjes









23 opmerkingen:

  1. uhhh oud papier hebben we dat dan ...super gaaf lootje en een mooi lintenstrik heb je gemaakt.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the ribbon idea - thanks for sharing, the whole layout is fabulous, gorgeous colours and textures, thanks for sharing xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie lo en grappig bedacht met de strikjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous page!! Thanks for sharing your ribbon technique!!
    Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wat een schitterende lootje!!

    leuke frisse kleurtjes en bedankt voor de leuke tip!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige layout!
    En je tutorial vind ik ook erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. COOL! Love that ribbon technique - thanks for sharing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carla,
    Ben ff bij jou uitgestapt:Wat maak jij mooie LO's Super! Ik maak op dit moment meer kaarten dan dat ik scrap. Leuke blog heb je.
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor,leuke techniek!!!
    Mooie L/O en gave kleuren!
    En idd eerst het oude op...goed voornemen,....nu nog je er aan houden he :))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so beautiful! Love all of the details of your work!
    Hugs, Natasha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie lay-out met prachtige details.....handige techniek, dank je wel voor het delen ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke LO, inderdaad heerlijke lentekleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk weer al die frisse, vrolijke lente kleurtjes. Laat maar komen dat zonnige voorjaar. Leuk ook die strikjes en hoe je het doen moet. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijk lootje Carla! En die strikjes zijnerg schattig! Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke lo heb je gemaakt.
    De techniek met de strikjes ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuke layout en die techniek is inderdaad erg leuk om te gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastische lo weer Carla,en een erg leuke techniek wat die strikjes betreffen.

    groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hele mooie kay out, leuk zo die strikjes.
    haha oud papier wat is dat?????;)
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een gave lo en mooi die strikken

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi deze Lo! vind het een super leuk idee van je van die mooie strikken! Leuke foto zeg!!
    Groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. moet je altijd bewonderen hoe jij je creaties maakt , want met meiskes vindt ik altijd meer keuze en ik hou ook van bloemen op mijn creaties en jij weet dat altijd te combineren voor jou twee zoons
    en nu zelfs met strikjes
    super weer !!!

    BeantwoordenVerwijderen