donderdag 24 februari 2011

Mam... I can High / scrapspullies

Dat is even geleden dat ik wat kom plaatsen, Omdat ik iets.. wat hoorlijk pijn heeft gedaan.
Het is wel minder de pijn, maar als ik eet dat is zeer pijnlijk met slikken(Mijn Amandelen en stuk je van mij huig is weg genomen)maar ja wel goed voor de lijn als je wil afvallen LOL nee liever op een anderen manier.
Maar goed ik heb toch weer wat kunnen scrappen op een gegeven moment gaat het zo kriebelen
en dacht en wel NU! ga ik scrappen hihi.
En wel met een van mij fav papiertjes Webster!!.
De title waar deze layout over gaat we gingen regelmatig wandel in het bos en elke boom
waar hij in kan klimmen nou daar zit hij dan in .
En ik zei dan niet te hoog jarno nee mama ik kan wel om hoog in de boom!!!.

En ja ja ik heb van MIJN Man lief scrapspullen mogen bestellen Van de gave nieuwe
papiertjes MME.
ook omdat ik zo vervellende operatie moest onder gaan.





De bloem wat u zie heb ik met touw geknopt tot een bloem
En deze hier boven is een mask ,en met een sponskwast verf aangebracht van
My PaperWorld soft color.




Dat was het weer en bedankt voor u bezoek en eventueel lieve berichtjes!!!





28 opmerkingen:

  1. Lieffie...wat is tie weer vreselijk mooi meis...lekkere warme kleuren en een hele leuke foto...

    Ook heb je weer veel spullies gekocht...kan je weer ff vooruit, meis veel plezier ervan.

    liefs Lilian xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige lo. En zoveel mooie details.
    Ook nog eens allemaal leuke nieuwe spullejtes zie ik. Kan je weer even vooruit.
    Heerlijk.
    Je hebt er een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had zojuist op het forum al een reactie gegeven op je lo, maar nogmaals, ik vind je lo prachtig, kan er naar blijven kijken. Mooi dat gehaaktje kantje achter de foto ( heb je dat zelf gehaakt?) en het "draadje" over de bloem vind ik ook leuk bedacht!
    Wat een heerlijke scrapspulletjes heb je gekocht, veel scrap plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie LO.
    Zoveel details, zoveel te zien!!!
    En... yak, wat een nare operatie lijkt me dat.
    Ik hoor daar allemaal nare dingen over!
    Maar je hebt het overleefd ;-) en je scrapt zelfs weer.
    Nog veel beterschap voor de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi gedaan met het webster's papier!! en je spullen zijn ook supergaaf!! helemaal mijn smaak!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend dat je zo'n zere keel had! Gelukkig kun je nu weer scrappen! Nou je bent het nog niet verleerd hoor ;-) En wat een mooie spullen heb je gehad!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeel mooi Carla,wat naar dat het zo'n pijn doet en heeft gedaan.
    Mijn zoon zijn amandelen zijn vorig jaar geknipt en wat had t ventje een pijn...en bij volwassenen doet het nog meer zeer he...ik heb echt met je te doen hoor!!
    Je L/O is in ieder geval weer super mooi en wat een mooie nieuwe spullen,geniet daar lekker van en doe rustig aan!
    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Carla what a beautiful layout my friend,wonderful work!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat prachtig gemaakt ondanks de pijn! Een super LO en mannetje die je zo verwend heeft!!!
    Veel beterschap en ik kijk weer uit naar de volgende!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie lo hoor...gave spullen eneh...beterschap!!
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. bedankt voor je reactie op mijn blog..
    wat een mooie spullen heb je gekocht en wat een mooie lo heb je daar mee gemaakt.. ikv ind hem echt super.. beterschap met je keel..lkjkt me behoorlijk vervelend..groetjes Cissy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoop dat het wat beter met je gaat klinkt niet lekker in ieder geval...mooie spullen gehopt en ja je lo is natuurlijk weer helemaal super.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige spulletjes Carla! En je layout is heel erg mooi! Sterkte en beterschap, ik heb vorig jaar dezelfde operatie gehad en het was geen pretje. Vooral het slikken inderdaad (ik had er ook nog een ontsteking bij). Neem lekker de tijd om goed uit te zieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Herkansing,
    Wat een prachtige Lo, ze kunnen nooit hoog genoeg klimmen. toch ?? Heerlijk zo'n jochie !!

    Hopelijk ben je weer snel de oude en kunnen die super mooie scrapspulletjes je pijn een beetje verlichten.!!

    liefs Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. erg mooi papier Websters, het leent zich heel erg goed voor de foto op deze layout. Supergave bloem heb je gemaakt, ga ik onthouden!
    En sterkte met je keel, dat klinkt heel akelig, zo'n operatie!
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige layout zeg en met zoveel leuke details allemaal! Erg leuk! Hoop dat je snel weer opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoop dat je je snel weer beter voelt! En lekker om dan weer even te scrappen. En wat een schat van een man heb je!! Zo even lekker shoppen. Mooie spullen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoop dat je snel weer opknapt. en wat een leuke lo. Leuke spullen heb je gekocht. heel veel plezier er mee.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke/mooie layout! Er is weel veel op te zien ;)
    Je papiertjes zijn ook erg leuk. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook alle vier de lijnen net binnen heb. Kan niet wachten om er iets mee te maken!
    Ik hoop dat je ook weer snel opknapt en weer helemaal de oude bent.
    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je Carla voor uw bezoek aan mijn blog.
    Ik aanbid je WP pagina. Het is zo mooi.
    Jeni (Joc)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke spulletjes heb je gekregen. Een erg mooie lay-out!
    Beterschap nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig lootje! En wat een prachtige details, er is zoveel te zien, echt geweldig.

    En geweldige spullies heb je gekocht! De Stella and Rose lijn is zo onwijs gaaf! Heb zelf ook flink ingeslagen, en denk dat ik er nog meer van wil hebben!

    Hoop dat je snel verder opknapt, beterschap!

    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh my Carla! This is just gorgeous! Wonderful design, I like how you used the twine(?) on the bloom! Gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave lo heb je gemaakt.
    Leuke spullen heb je trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fantastic details on this page - love the crocheted piece and the stitching, thanks for sharing xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooie LO, gaaf papier is dat ook.
    lief van je mannetje
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het een prachtige ayout en wat een pakkende tekst...de deatils zijn weer super datdraadje over die bloem heel leuk gedaan.
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen