donderdag 28 januari 2010

My sweet boy

Eergisteren ben ik met deze layout begonnen ,ik zag deze foto liggen hier ga ik wat mee doen
zo schattig daar was hij twee en een half jaar oud.
De papier had ik nog liggen wat er leuk bij pas het papier is van Everafter Cosmo Cricket.
De letter heb ik zelf getekend is een keer wat anders dan plak letters
bedankt weer voor het kijken en tot de volgen de keer

The day before yesterday are I benonnen with these layout and these photograph lay still in box I thought that will take I even onderhanden was he there a year and a half old what an honey, this bijpasende paper are of everafter cosmo cricket. I myself have signed the characters is what differently than plak of characters

5 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk lootje meis...wat een lekker jochie, hij staat erg leuk op de foto, super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke layout is dit geworden Carla, ik vind het liedje ook zo leuk, om die erbij de doen. Een heel leuk idee !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een erg mooie lo, de kleuren zijn zo mooi bij de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ziet dat prachtiger uit
    leuk met die liedje er bij
    op die layout
    groetjes Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige layout. En dat koppie van hem ...geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen