donderdag 6 oktober 2011

My Creative Scrapbook oktober Kit Reaveal// Competition.

Hey dear blog friends.
Yesterday was the beginning of the reaveal day .
And Wow it so amazing this main Kit to work with I am happy person LOL
Love so that paper so stunning the main kit is full of crate Farmhouse paper and some.
Wonderful embellishments and burlap and yeah...Dusty Attic Chipboard ...I am Pam so
Thanksful that I work with this fantastic Main Kit...

Hoi blog vrienden
Gisteren was het begin van de reaveal dag en wow is deze main kit niet geweldig ..ik ben zo een gelukkig persoon dat ik mag werken met deze prachtige kit..ik ben Pam zo dankbaar hier voor!!
This Is what i have made with this Kit and I hope you like It!!
And This album tell I later how I have made this!!
Dit is wat ik gemaakt heeft met de Kit ik ben zeer benieuwd of jullie niet zo leuk vinden als ik.
En de album ga ik ook nog later uitleggen hoe ik deze gemaakt heeft !!




















This sunflower Technique I will show soon!!
Deze zonnenbloem ga ik later de techniek uitleggen!!
















GIVE AWAY

Pam have a very fantastic fun give away see offered every DT and GDT a prize to give away .. to do this on my blog.

All you have to do is guess how many projects there are in the DT gallery From MCS

Leave your guess in the comment here!!on my blog

so I can randomly draw a lucky winner on Wednesday !!GOOD LUCK!!


Pam heeft een geweldig kans om te winnen GIVE AWAY ze had een voorstel gedaan om het op ons blog te zetten en als je het raad hoeveel projects in de gallery van MCS staan win je de prijs .

hier kan je reactie geven op heel veel geluk!!




Thank you for your visite..

XX Carla























16 opmerkingen:

  1. so much beauty and details!
    I love your work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW WOW WOW!! I am IN LOVE with the purse mini album and all those GORGEOUS lo's!!! WOW WOW WOW! You are AMAZING! :):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zeg jij bent weer erg goed druk bezig geweest! Je boft inderdaad met die leuke spulletjes.
    Schitterend volle lay outs ik weet niet waar ik het eerst kijken moet zo mooi!
    En dat boekje lekker herfstachtig en FANTASTISCH MOOI!
    fijne avond nog,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer geweldige dingen gemaakt Carla, vooral je album vind ik super. Ben benieuwd naar de uitleg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You made such beautiful and fabulous layouts with the kit my friend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze allemaal prachtig
    gemaakt super!!!
    ik gok op160
    groetjes mams

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig miniboekje met paddestoelen!!! Je lootjes zijn ook weer erg mooi....
    Ik miste je in de blogtrein dus ik kom je maar even opzoeken ;-)
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super gaaf zeg mooie werkjes heb je er mee gemaakt,echt geweldig.En je eerste lo vind ik die zeikanten ook zo leuk is dat een borderpons?

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie Carla, jij bent lekker bezig geweest, maar je hebt ook super gave spullen gekregen om mee te werken.
    prachtig herfstboekje en je Lootjes zijn formidabel zoals gewoonlijk !!!!

    groetjes Ria S.
    @ bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gave creaties allemaal en een top mini album heb je gemaakt.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You made a Beautiful pages with the kit my friend!! love the mini corrugated album, too!
    I love the last page, love the colors and the pic
    Wonderful work as always! Take Care! Hugs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, you did an amazing job with this kit! Your layouts are filled with beautiful details and I just adore the cardboard mini... can't wait until you show us how you did that!
    Crafty Hugs,
    Pendra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow I guess maybe around 600 projects by now?! I absolutely LOVE your Fall mini-album - it's a complete knockout!! And your layouts are great too - I have actually ordered this kit because I found it totally irresistible!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous projects, I love your mini-album, so very gorgeous! I love your style!!

    BeantwoordenVerwijderen