vrijdag 10 september 2010

Owl Playing




deze layout is voor de weekley scrapbook challenge van een sketch wat je mag maken.
en deze daar van heb ik gemaakt
this layout is for weekley scrapbook challenge from really a super fun sketch and the
layout is ther for now just.
and thanks for looking at my blog
bedankt voor het kijken en eventueel lieve berichten!!!






ik dacht ik weer is wat kaartjes maken wat ik wel heel weinig doe
eigelijk moet ik dat vaker doen vooral ook voor de rest papiertjes.
I thought I going once more some cards make ,what I almost never does

11 opmerkingen:

  1. Wow Carlies what an awesome boy`s layout and those cards are adorable my friend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat is je L/O helemaal suoer zeg!!!Heel mooi en je kaartjes zijn ook heel mooi!!
    Fijn weekend he meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave lo, Carla! En super stoer zeg, die foto er op! Ook je kaartjes zijn erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie LO!! en vind je kaartjes ook erg mooi!

    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi allemaal weer Carla, leuk om weer even op je blog te hebben gekeken, groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super is je lo geworden leuk ook die scheuren erin hihi kaartjes zijn ook tof.
    groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lo en je kaartjes zijn ook erg leuk.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je layout prachtig gedaan
    en de kaartjes zijn ook zo mooi!!!!

    groetjes Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your use of the sketch is awesome! Love the photo and all the circles seem like owl eyes! TFS

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vind je kaartjes echt heel mooi toch weer een beetje inspiratie opgedaan na het bezoek aan jou blog

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowww. wat een gave lo....en je kaartjes vind ik ook heel erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen