maandag 12 juli 2010

En Joy Life





Gisteren avond had ik deze layout gemaakt heerlijk zomers wat hou ik daar van
Deze foto was gemaakt aan het veluwe meer in Elburg ,camping Rivera.
Hier lag Jordy op een stijger naar boten te kijken die langs varen.
De papier wat ik heeft gebruikt is van Webster wat mijn favorieten is
Yesterday I made this layout,lovely summers where I love so.
This photo was taken at the veluwe lake in Elburg ,camping Rivera.
Jordy was here on a climber to look at boats that sail along came
The paper I had used is of my favorites Webster.
Dat was het even weer en graag tot de volgende Keer



9 opmerkingen:

  1. Hoi Carla,heel mooi wat een mooie details!!!
    En Websters altijd goed he!!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi meis.
    Vind het papier ook schitterend, mooi met de bootjes, ook de foto is schitterend!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is GORGEOUS!!! What a fantastic lo!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige LO,
    al die leuke bijbehorende dingetjes erbij super !!!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Carla wat is dat een Prachtig
    layout leuk met die net
    op de achter grond en de bootjes

    groetjes Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! Prachtig gebruik gemaakt van het drukke (maar mooie!) papier en wat een mooi netje en leuke details, de schelpen, het kompas...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super gave lo geworden en een heerlijke foto komen de kano´s ook heel mooi van pas.
    groetjes,Lean en bedankt voor je leuke reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carla,ik had 'm al op het forum gezien,ik vind 'm prachtig ,maar ik las je lieve berichtje net op mijn blog ,dus kom ik hier ook nog even langs om het te vertellen en om je te bedanken ;)
    Die kleine schelpjes,zijn die ook uitgeknipt??
    Ik vind vooraql de kano's erg leuk bij de foto:):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Carla,

    wat een gave dingen maak jij zeg! heel mooi...
    Ik ben ook gelijk volger geworden van jouwn blog. dankjewel voor je berichtje op mijn mini album.

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen