zaterdag 23 januari 2010

Mother at that time


Deze lo heb ik aan meegedaan aan een challenge met een super leuk sketch.
Ik heb een oude foto van mijn moeder gebruikt van toen en nu.
Met super gaaf papier van Graphic45 wat je goed is te gebruiken bij vintage
Hier heb ik de papier gescheurt en geinkt voor een oud resultaat.
De bloemen en vrouwtje heb ik uitgeknipt.
dit was het zo weer en tot de volgende keer .

These lo I to challenge of a super nice, have done sketch. I an old photograph of me mother have used of then and now. with super groovy paper of graphic 45. thanks for looking at to the next time

3 opmerkingen:

  1. Schitterend gedaan Carla! Mooie kleuren, en leuk om hier een lo van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carla...het is een prachtig lootje, mooi papier en de kleuren zijn jammie....mooie foto van je Mans van vroeger....koesteren meis.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carla wat een prachtige lo
    is dat geworden van
    mij foto,s
    groetjes van je Mams

    BeantwoordenVerwijderen